[Csaladtortenet 2] Ismerkedés

Gavallér Istvánné gavalleristvanne at freemail.hu
2014. Már. 7., P, 17:17:01 CET

Kedves Egyesületi Társak! Köszönöm, hogy lehetőségem nyílik bekapcsolódni az egyesület munkájába. Kicsit bátortalanul kezdek a bemutatkozáshoz, mert a fórum megjelenési formája számomra szokatlan, de ennek is meg lehet az oka és tiszteletbe is tartom. (Még nem látom át a honlap működését.) Gavallér Istvánné (Dezső Piroska) 6. éve nyugdíjas vagyok. Államigazgatásban dolgoztam. Szegeden volt a munkahelyem de  Algyőn lakom.Családkutatással 4 éve foglalkozom, amelyet édesanyám halála után kezdtem.Unokatestvéreim az ország különböző településére kerültek, de a saját gyermekeink közül az egyik családja külföldön  él.Arra  gondoltam, hogy az őseink életéről és a szülőhelyük (Algyő) történetéről, fotóalbummal helyes lenne emléket átadni részükre.A lendületem eredménye  7 generáció adatainak összegzése, az előzőekben leírtak szerint sikerült és így 14 család vette át. Örömmel olvasták és nézegették ők és különösen a gyermekeik ill. unokáik. Természetesen szeretném még folytatni.Időm és lehetőségem - a felajánlott indexelésre is - van az egyéb elfoglaltságaim mellett.Várom a további lehetőségekkel kapcsolatos információkat. Üdvözlettel: Gavallérné Piroska