[Csaladtortenet 2] özv. Domján Istvánné testámentoma

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2014. Már. 7., P, 18:31:37 CET

              Kedves András!
      Nagyon köszönöm a mellékelt testámentomot! Egy igazi kincset küldtél nekem!    Az özvegyasszony megemlíti Mihály nevű fiát, aki az én 8. ősapám és 1768-ban    hunyt el. Most végre előre léphettem egy generációnyit és megvan a kapocs az    1715-ös összeírásban szereplő Domján Istvánhoz! Köszönöm!
                                                                                                      Péter