[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Petró Zsolt zsolt.petro at freemail.hu
2014. Már. 8., Szo, 10:38:14 CET

Kedves MACSE Tagok!

Petró Zsolt vagyok Albertirsáról, most már több mint 3 éve kezdtem el kuttani az Őseim után. A MACSE-ba 1 hónapja léptem be.
Jelenleg kb 1400 főnél tartok - mert menet közben rájöttem, hogy az oldalágiakat is megpróbálom összehozni.
A felmenőimet (csak a nevük) tekintve egy kis ízelítő: Ük. 16/16; Szép: 32/27; Ős: 64/31; Ős+1: 128/22.
A négy kiindulási alap családneveim: Petró-Bába; Tóth-Diószegi.
Települések szerint: Alberti; Irsa; Albertirsa (mielőtt bárki meglepődne 1950-ig különálló település volt); Cegléd; Csopak; Pusztavacs; Tápiógyörgye; Tápiószele és Tápiószentmárton.
Bízom benne, hogy itt sikerül tovább bővítenem a Családfámat!

Jó kutatást kívánok mindenkine!

Zsolti

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.