[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Ifj. Zettner Tamás zettner.jr at racecontrol.hu
2014. Már. 14., P, 12:37:40 CET

Sziasztok!

MACSE tagként eleget szeretnék tenni a kért bemutatkozásnak.

Zettner Tamás Andrásnak hívnak, 1982-ben szültettem Budapesten. Már egészen
kis koromtól kezdve érdekeltek a családi legendák, és most jutottam el
odáig, hogy érdemben tudok is velük foglalkozni.

Apai ágon a (vértes)boglári és szári Zettner család és a csepeli Knerczer
(Keresztes) család leszármazottja vagyok. Rokonaim között Niederkirchnerek,
Petzek, Uitzok és egyéb sváb családok vannak elsősorban.

Korábbi kutatások eredményeit viszem tovább. Apai családfám az 1800-as évek
elejéig rendelkezésre áll kisebb hézagokkal, nagyjából 250 főt tartok
jelenleg számon. Legfőbb célom (majd kiderül, elérhető-e), hogy sikerüljön
megtalálnom a fejér megyei Zettner család betelepülésének körülményeit,
amely az 1700-as évek közepén történhetett az akkor szokásos német
telepítési hullámban.

Kérem, hogy aki "magára ismer" a kutatásom témáját illetően, és ennél fogva
egymás munkáját segíteni tudnánk, vegye fel velem a kapcsolatot a
zettner.jr at racecontrol.hu e-mail címen.

Köszönöm előre is.

További jó kutatást kívánok mindenkinek.

Üdvözlettel,

Tamás