[Csaladtortenet 2] Scontró, scontró határidő

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Már. 8., Szo, 17:12:45 CET

Kedves István,

köszönöm, de félek, nem ez a megfejtés kell nekem.

Egy 1920-as rendőrségi iratra, - mai hatósági szaknyelven megkeresésnek
neveznék - van ráírva, hogy "Scontró 1 hó".

A neten van egy pdf - www.rdsystems.hu/Ugykez_rendszer.pdf - amiben
szintén szerepel ez a szó:

"- Lekérdezhető információ az akta hollétéről (mely szervezetnél,
irattárban, vagy scontróban van-e)"

de ebből a felsorolásból nem értem meg, mit a fene akar lenni...

Üdv