AW: [Csaladtortenet 2]Scontró, scontró határidő

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Már. 8., Szo, 17:26:36 CET

Itt Németországban ismeretes az "Skonto" ami azt jelenti, hogy a határido elootti befizetéskor (vagy más feltételek teljesítésekor) x%-lak kevesebbet kell befizetni, illetve ennyivel csökken az ár

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -