[Csaladtortenet 2] Pések in Bohémia

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Már. 10., H, 12:51:34 CET

Kedves Marika!

Akkor a betelepülők, akik nem tudták az irataikat beszerezni csak úgy
együtt éltek? Mit szólhatott hozzá az akkori egyház, a maga szigorú
erkölcseivel, mikor az anyakönyvben gyakran még azt is megörökítették, ha
valaki a szalmakazalban paráználkodott ?
Elképzelhető, hogy aki nem hozott papírt az valamilyen módon hitet tehetett
a vallásáról? Vagy újra keresztelkedett?
Van ezzel kapcsolatban valakinek kutatási tapasztalata?

Üdv. A Éva