AW: [Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Már. 16., V, 19:56:59 CET

Kedves Ádám!
Nem szabad megijedned a "kioktatás"-tól. Vannak olyanok, mindenkor és mindenhol, akik mindent a saját szempontjukból ítélnek meg, e általában itt egy nagyon segítokész társaság állt össze.
Tulajdonképp minden család "történelmi", sot történelem-elotti, csak épp kevesen tudják 5 ezer évvel magy még többel visszavezetni a  családjukat.
De ha mégis, akkor sem biztos, hogy a "szájhagyomány" vagy régi írások egybeesnek a tényekkel.

Üdv.
IStván

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -