[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Már. 16., V, 20:53:10 CET

Kedves Ádám!
Ha valaki a tanácsot kioktatásnak veszi, akkor az az is.
Békéscsabai evangélikusok: Az egyház megalakulásától kezdve meg van az
anyakönyvezés. Az eredeti példányokat a Békéscsabai felekezet által
működtetett Evangélikus levéltár őrzi, más anyagokkal együtt. Így bár nem
különlegesség, de az indexelést a teljes időszakra felvezették.
Ha el tudsz menni, javaslom a személyes kutatást.  Olyan nagyszerű emberrel
ismerkedhetsz meg, aki csínját-bínját ismeri az ottan anyagoknak.  Ha
hátteret kutatsz javaslom a Szlovákok a Délalföldön című tanulmány
olvasását. Az Hogy elődeink, mások elődei hogyan, milyenformában keresték
megélhetésüket, azt kikutatták, szerencsére fel is dolgozták.
A társadalmi rétegződésben minden  személyre szükség volt. Jelentőségüket
nem a cím, hanem a tevékenységük eredménye adta.