[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2014. Már. 18., K, 02:05:30 CET

Tisztelt listatársak !

Szeretném elmondani, hogy FACEBOOK-on létrehoztunk egy MACSE csoportot.

Ez egy zárt csoport, csak a tagok láthatják a csoportot, a tagok
listáját és a bejegyzéseiket.
Jelenleg több mint 100 tagunk van, a felvétel meghívásos. Nincs
felvételi procedúra, minden
tag szabadon meghívhat bárkit, aki nekem ír, én minden külön
kérdezősködés nélkül meghívom
a csoportba.

A facebook MACSE csoportja nem helyettesíti a levelező listákat de jó
kiegészítő, mert könnyebb
feltenni fotókat, hivatkozásokat. Nem kifejezetten szakmai tevékenységet
végzünk, szabad diskurzus
folyik a politikán kívül mindenről, családról, név-, és
születésnapokról, családtörténeti és egyéb
érdekességekről.

Várjuk minden érdeklődő jelentkezését a Facebook  csoportba, de
megkérek mindenkit, hogy ne terheljétek a levlistákat, a kéréseket
küldjétek a saját email címemre:
/beszeda.csalad at freemail.hu/

Beszeda Laci

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.