AW: [Csaladtortenet 2] Van már Nemzeti Síradatbázisunk is

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Már. 24., H, 19:00:58 CET

Kedves Listatársak!
Sajnos több hibát is találtam az adatbázisban, így érdemes az általunk ismerteket leellenorizni és a hibákat jelezni a nori at nori.gov.hu email címen.
Én 3 helyen két komoly és 2 kevésbbé fontos hibát jeleztem nekik, egy másikat is találtam, de csak miután visszajelzést kapok az elo jelésrol, fogom azt jelenteni.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -