[Csaladtortenet 2] Familysearch - Szlovákia

Demeczky János janos at demeczky.hu
2014. Már. 24., H, 23:53:08 CET

Kedves kutatótársak!

Úgy tűnik a mormonok kijavították a szlovákiai anyakönyveknél korábban
tapasztalható anomáliák egy részét, így az indexelt képfájlok
anyakönyvei újra lapozhatóvá váltak (ott, ahol a hiba miatt idáig nem
lehetett lapozni), bár a képszám szerintem még mindig virtuális, mert
egy korábbi állapotot mutat. Az 1869-es összeírásnál is frissítést
jeleznek, bár ott nem tudom mi frissülhetett, mert a képszám nem
változott (legalábbis az, amit feltüntetnek), index pedig még nem
készült hozzá.

Üdv:
Demeczky János