[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 33 kötet, 52 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2014. Már. 25., K, 13:36:06 CET

Kedves Újházyakban érdekeltek!

Nálam Újháziak a felmenők, de tudomásom szerint nincs átkötés az
Újházyakhoz.
Viszont!

Van egy füzesabonyi Újházi Sándor - Gál Apollónia házaspár, akinek fia, egy
gimnáziumi rajztanár: amikor meghalt, az özvegye a gyászjelentésben
feltüntette a nemesi előnevet. Gyanús, hogy nem az, de az özvegy csak
tudja, nem? Este keresek pontos adatokat. Mezőtárkányba viszont tényleg egy
ág került.
Gabi

   5. Re: rozsnyóbányai és budaméri Ujházy (Molnár Tibor)