[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 33 kötet, 52 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2014. Már. 25., K, 21:36:51 CET

Kedves tagtársak!

A keresett Ujházim:

rozsnyóbányai Ujházi Sándor nagykárolyi gimnáziumi rajztanár tart. főhadnagy
meghalt 1941. 05. 20. Debrecen 51 éves 20 éves házas
özvegye Janitzky Mária, gyerekei Zsófia és Iluka
Temetés Nagykárolyban
Testvérei Ujházy László és felesége
Újházi Juliska Blahuta Jánosné
Ujházy Erzsébet Such Jariszlóné

Az Fs-en keresve az alábbi találatokat adja ki hozzá: Újházy Sándor és Gál
Apollónia gyerekei
Születések / értsd Keresztelések: 1889. 01. 10. Füzesabony Ujházy Sándor
1890. 12. 21. Füzesabony Ujházy Sándor
1894. 04. 15. Spisska Bela Kezmarok Ujházy Julianna
1898. 11. 13 Spisska Bela Kezmarok Ujházy László Albert
Erzsébetet nem találtam meg.

Nekem az lenne "jó" ha be tudnám kötni az apai dédim ősei közé, de nincs
meg a kapcsolat, vagyis van egy tipp, de nincs bizonyíték. Újházi János
-Antal Katalin házaspár gyereke Újházi József (1830), akinek a gyereke
lehet idősebb Sándor (1866). A nevek stimmelnek, csak hogy ez az Újházi
Sándor az az Újházi Sándor ... Itt mindenki helybéli f.abonyi.
Elméletileg egy teljesen idegen Újházi család tagja is lehet (a
rozsnyóbányai), de furcsállanám, hogy F.abonyban bukkan fel. Sajnos hamar
elköltöznek, már ifjabb Sándor Kassán járt iskolába, és utána is tovább
költöztek. Testvériről sincs semmi nyom.

Ha valakinek van valami javaslata merre tovább szivesen veszem.
Gabi