[Csaladtortenet 2] Nagybecskereki levéltár segítőkészsége

M korintosz_2 at freemail.hu
2014. Már. 28., P, 13:17:22 CET

Kedves családfa kutatók! Lehet, hogy tudtátok, de nekem meglepetés volt, hogy a szerbiai nagybecskereki levéltárba írt magyar nyelvű kérésemre (egy családtagot kerestem ott) rövid időn belül válaszoltak (magyarul) és tényleg utánanéztek az anyakönyvekben. Akkor is nagyon hálás vagyok az együttműködésükért, ha nem találtak végül is semmit. Csak tájékoztatni szerettelek volna Benneteket. Üdv. Milosevits Marcell