[Csaladtortenet 2] Nagybecskereki levéltár segítőkészsége

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Már. 28., P, 13:59:53 CET

Évekkel ezelőtt nem tudtam Őket elérni és valahogy - egy szálló levélen- az
ottani evangélikus egyház egyik tagjának telefonszámát sikerült beélesíteni
egy személy születésének keresésére. A harmadik alkalommal, már ökonomikus
keresés volt az emlékek között, az előző mellett a református és a katolikus
hívők közt. Mindenki szeretett volna segíteni azon a vidéken.
Üdv.: Pista