[Csaladtortenet 2] Arcanum folyóiratok

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2014. Május. 1., Cs, 10:50:28 CEST

Kedves Lista!

Az Arcanum honlapjára újabb helyi folyóiratok kerültek fel kereshető formában. Már régóta fent volt számos esztergomi és pápai folyóirat, és valamikor a közelmúltban felkerült a Nyírvidék, ill. több Békés megyei lap. Én máris találtam néhány érdekes adatot békéscsabai őseimről. Sajnos néhány évfolyam erősen hiányos, de még így is kincsesbánya: Helyi Lapok, Helytörténet | Közgyűjteményi Könyvtár

   Helyi Lapok, Helytörténet | Közgyűjteményi Könyvtár
Toggle navigation • LIBRARY Összetett keresés Algyüjtemények Közgyűjteményi Könyvtár Kezdőlap Algyüjtemények Helyi Lapok, Helytö...
View on library.arcanum.hu Preview by Yahoo

Üdv
Hegedüs Gyula