[Csaladtortenet 2] kérdés

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2014. Május. 1., Cs, 17:12:49 CEST

 Kedves Listatársak!

Szülőfalum történetét kutatom, az egyházi anyakönyveket most néztem át. A szomszédos nagyobb falu filiája volt, együtt vezették a két község eseményeit egy könyvben.
A halotti anyakönyveket böngészve feltűnt, hogy 1811-ben mindössze 6 halott szerepelt, 1812-ben viszont 40.
Átlagosan évente 25-30 ember halt meg a faluban, így ez a  6 nekem nagyon kevésnek tűnik.
Abban az évben halt meg a plébános, és új pap került ide. Elképzelhető, hogy addig egy másik falu papja járt ide temetni, és oda lettek beírva az anyakönyvbe? Nem kellett volna a mi anyakönyveinkbe is bevezetni az adatokat?
Találkozott valaki ilyen esettel?
Üdv, Imi