[Csaladtortenet 2] segítségkérés kép kormeghatározásához

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2014. Május. 7., Sze, 21:51:58 CEST

Kedves Ági!

Bocsánat Jenő, de sokban nem értünk egyet.

Dédapám is viselt lövész bojtot egy fényképen, tudom, hogy
Ő nem tüzér volt.

De találtam egy tökéletes anyagot.

http://nagyhaboru.blog.hu/2013/04/12/csako_bojt_es_magyarnadrag_bakak_bekesc
sabarol

Tehát lövész kitüntetéses közös (kuk) gyalogezred magyar zászlóaljának tagja
volt.
A kép a nadrág miatt, valamint a bojt miatt háború előtt készülhetett.
Valószínű leszerelése után, tehát katonaságban eltöltött harmadik évében.
Születési dátum plusz 23-24 életévében.
Lakhelye alapján keresgélhetsz, melyik ezred tagja volt.
Galléron bár nem tökéletes kép, én sem látok csillagot, így k.u.k. gyalogos
volt.(ami egyenlő valóban honvéd fokozattal, igaz nem így nevezték őket,
hanem "csak" gyalogos-nak.)

Üdv
Benke Zoli