[Csaladtortenet 2] keresem Grimm Etelkát !

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2014. Május. 10., Szo, 10:13:30 CEST

      " Kedves Béla!
Sajnos nem tudom a címét. Gelei Judit biztos tudja a címét. Őt kellene megkérdezni, vagy itt írni a közösbe, hogy szeretnéd vele felvenni a kapcsolatot.
Egyébként érdekelne, hogy mire jutottatok. A kassai színháznál sikerült valami adatot találni. Egyébként még Erdélyben fordul elő a név. "
Üdv: Ili        Keresem mindazokat akik a mellékleten feltüntetett Bagaméri Virágháty Lajosró tud valamit mondani !    üdvözletem és előre is köszönöm B.Béla Tornalja !