[Csaladtortenet 2] hasznos lehet a családfához

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Május. 10., Szo, 10:22:55 CEST

Sziasztok

Szerintem az osszulo folotti generaciokban talalhato elnevezesek mar attol
fuggenek, ki talalta ki - es szamomra eleg eroltetettnek tunik a ket
felsorolas... Tekintve, hogy az emberek 95%-a dedszuleit se tudja, es az
ukszulot is pl a nagyanyam nagyapja fogalommal irja korul, felesleges azon
agyalni, hogy ki mit talalt ki es gondolt jonak (jobbszulo, szuleszulo meg
tarsai). Szerintem egyebkent a magyar nyelvben sincs hagyomanya ezeknek, de
ha valaki ezekrol 17-18. szazadi forrast idez, megkovetem...

Udv K

Sent from mobile phone