[Csaladtortenet 2] hasznos lehet a családfához

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Május. 10., Szo, 11:19:36 CEST

Nagyobbik unokám mostani ballagása kapcsán számoltam utána, hogy a
családfámon szereplő generációk közül hányhoz fűződnek személyes emlékeim.
Nagyszülők, szülők, saját korosztály,gyermek,unokák.Ez 5. A dédszüleimről
is vannak, a szüleim meséi révén emlékeim, bár őket már személyesen nem
ismertem. Ha a sors könyvében úgy van megírva, esetleg megérhetem dédunoka
születését is. Ebben az esetben a generációk száma 7-re is nőhet.
Aki fölfelé és lefelé is ismerhette, vagy ismerheti az ük-öket a generációk
száma 9. / remélem jól számoltam /

Több ismeret begyűjtésére marad a családfakutatás.

Üdv. A Éva