[Csaladtortenet 2] poprádi Bader András segítség

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Május. 13., K, 12:47:31 CEST

Kedves NJB,

A valasz szerintem egyszerubb, mint gondolnad. Az 1783-as Andras Popradon,
mig az 1784-es Vel'kán, ami ma Poprad egyik varosresze, akkor azonban
valoszinu kulon falu volt, lett keresztelve.

Hogy Velka anyakonyvehez miert nincs kep aktivalva, ezt csak a mormomok
tudjak...

Anna/Zsuzsanna - siman lehet keveredes a lejegyzesnel, ez meg erthetobb is,
mint a Maria/Katalin eliras pl...

Udv
Krisztian

Sent from mobile phone