[Csaladtortenet 2] poprádi Bader András segítség

József Benjamin Nagy nagy.j.benjamin at gmail.com
2014. Május. 13., K, 12:27:03 CEST

Kedves Listatagok!

Tudom sok anomália van a kereshető mormon adatbázissal kapcsolatban, de
amivel most találkoztam azt nem értem, ebben kérném a segítségeteket,
meglátásaitokat.

Családfánkon egyik egyenesági femenőnk bizonyos Bader András. Családi
feljegyzések/visszaemlékezések szerint 1784-ben született Felkán/Poprádon.
A feljegyzés szerint anyja neve Anna.

A poprádi evangélikus születési anyakönyv 1784-es événél nincsen ilyen nevű
gyerek, azonban 1783 november 21-én van, anyja neve talán Susanna(?)
https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-22650-17831-84?cc=1554443

A mormon adatbázis azonban kiad egy másik (?) Bader Andrást is, aki 1784
február 25-én született (avagy keresztelt?), ehhez a rekordhoz viszont nem
tartozik kép és mint fentebb írtam nem taláni az adott évnél sem.

https://familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bgivenname%3Aandreas~%20%2Bsurname%3Abader~%20%2Bbirth_place%3Apoprad~

Vajon a két személy ugyanaz-e? Mi alapján van az adatbázisban egy személy,
ha az nincs az adott évnél bejegyezve az anyakönyvbe? Mit javasoltok?

Segítségeteket köszönettel,
NJB