[Csaladtortenet 2] I. világháború centenárium

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Május. 15., Cs, 18:15:42 CEST

Kedves Lista!
Örülök a nem várt mértékű pozitív visszajelzéseknek, ezek után remélem,
hogy tényleg lesz gyakorlati eredménye. (Nem olyan nagy álom elérni a
teljes feldolgozottságot sem ....  s ez lehetne a Macse egyik specialitása,
ha létrejönne!) Ahogy megjön a valódi tavasz, már neki is kezdek a szomszéd
településekkel: Nagykozár, Romonya, Pereked, Berkesd, Ellend Hásságy,
Hidor, Olasz, Belvárdgyula.
A MACSE feltételei alatt azt értettem, amit a honlap Emlékművek linkje
alatt az adatközlőktől elvárnak. Ez természetesen azt is jelenti, hogy
előbb érdemes tájékozódni, melyik emlékmű hiányzik még. A felhívásban már
nem kívántam részletezni, hogy - számomra - természetesen azt is jelenti a
fényképész túra, hogy az egymás mellett - közelében lévő többi emlékművet
is lefotózom. (Gyakran szerepelnek egymás mellett '48-as, I-II.
vilgáháborús, '56-os, stb. emlékművek is, s persze ezeket sem hagyom
"lógva" ha már ott járok.) De az apropó a centenárium!

üdv:
gy.