[Csaladtortenet 2] évforduló

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2014. Május. 15., Cs, 20:49:13 CEST

Kedves Listatársak!

Tudom, nem érdekelhet mindenkit egy-egy családi történet, így aki ebben a
cipőben jár, máris törölheti eme kis irományomat.

Tegnap *2014.05.14*-én pontban délben volt *100 éve*, hogy anyai nagyapám
(ő *92* éves) szülei örök hűséget esküdtek egymásnak.

Nagyapám azt mondta, hogy amikor a későbbi édesapja elhatározta, hogy
megnősül, akkor későbbi édesanyjával találkozva a mai Széll Kálmán téren a
jégpályán a következőt kérdezte:

"Ha feleségül kérném, hozzám jönne?"

Mire későbbi dédanyám válasza a következő volt egy vállrándítás kíséretében:

"Nem lehetetlen..."

Üdvözlettel:

Tamás