[Csaladtortenet 2] !! digitalizáljuk a világ temetőit!

"H.Zsanett - családfa" hzsanett.csaladfa at gmail.com
2014. Május. 20., K, 15:43:48 CEST

Tisztelt Lev.Lista Tagok,
Korábban olvastam valahol, hogy a mormon egyház digitális katalogizálása
azért nem teljes mert érvényben van egy adatvédelmi jogszabály vagy
valami hasonló, hogy azokat a mikrofilmeket levetették az oldalról
amiben 100 évesnél korábbi keltezésű esemény található.
Hazánkban nincs hasonló jellegű korlátozás/jogszabály a sírkövek
fotózását és katalogizálását illetően? Esetleg akad a listán aki ilyen
jellegű jogszabályok terén járatos?

A jó idő beköszöntével vagy egy tucat apró település temetőjét
szándékozom az említett androidos alkalmazással végigfotózni, ha
lehetséges a temetői nyilvántartással együtt, és nem szeretnék
kellemetlen szituációba kerülni.

Köszönöm!

Hlatky Zsanett