[Csaladtortenet 2] !! digitalizáljuk a világ temetőit!

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Május. 26., H, 20:59:42 CEST

Kezdő kutatóként úgy tekintettem az epitafiumokra, mint "kőbe vésett"
igazságokra, gondolván, hogy ha egy bürokratikus listában lehet elírás vagy
tévesztés, egy sírkövön biztosan nem, hisz, akik azt felállíttatták,
ismerik legjobban a sírban nyugvó adatait.
Tévedtem.
De ettől függetlenül én is értékes  (sőt, olykor érdekes) projekten tartom
a sírfotózást - természetesen adatbázis építésben mint forrást a kellő
helyén kezelve. Én magam is műveltem, s remélem lesz is még alkalmam rá!

2014. május 26. 1:56 "H.Zsanett - családfa" írta, <