[Csaladtortenet 2] Vas megye Tornó

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Május. 29., Cs, 11:01:52 CEST

Köszönöm a válaszokat. A vas megyei helyiségek megtalálása  mindig izgalmas
feladat nekem, egyik mellett sem megyek el anélkül, hogy meg ne nézzem a
térképen merre találom, annyit kutattam itt őseim után.

A Tornó Vas megye bejegyzés jól olvasható, a családi név Slotarics. A
szülők Hovárdoson születtek / ezt a helyiséget én is megtaláltam az
interneten /.Az anya Sövegjártó, ez a név még az én nagyobb családfámon is
szerepel.

A Éva