[Csaladtortenet 2] Vas megye Tornó

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Május. 29., Cs, 19:42:00 CEST

Kedves Éva! Jó keresést kívánok. a II. katonai felmérés nem ismer ilyen
helységnevet, sem rész nevet.  A Slotarics név is elég egyedi, a
Sövegjártókkal tele vetették Vas és Sopron megyét. Sajnos a RadixHub-nál sem
találtam Vas, Sopron, Zala megyékben ilyen nevű helységet. Ha megtalálod
tedd közkincsé, mert a találás folyamat aérdekes lehet.
Üdv.: Pista