[Csaladtortenet 2] 1.honvéd huszár ezred

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2014. Nov. 19., Sze, 16:05:37 CET

Kedves István,
Nem kutatom, de megvan az I. sz. honvéd huszárezred története az Arcanum adatbázisában, 846 oldalon. Rakovszky névre meglehetősen sok találatot ad. Nekem ide előfizetésem van, ha gondolod, apránként kimenthetem az egész könyvet, ez 34 pdf állomány lenne, mert egyszerre csak 25 oldalt enged menteni. Egyelőre 1 oldalt csatolok...
Nagy-Vajda Domi