[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / 1.honvéd huszár ezred

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2014. Nov. 19., Sze, 18:10:29 CET

Köszönhetően Krátky Jenőnek (*a lista leveleit olvasni kell* !) az
alábbi címen
letölthető ez a könyv és egy sor ezredtörténet.

http://mtdaportal.extra.hu/Bokk_nagy_haboru.html

Jenőnek külön is meg szeretném köszönni ezt a nemes tettét,
hogy megtalálta, és megküldte a levelezőlistánkra ezt a hasznos linket.
üdv
Hunyady Laci