[Csaladtortenet 2] Levéltárak méltatása

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Nov. 20., Cs, 21:04:35 CET

Kedves István!
Nagyon köszönöm a javaslatodat, regisztráltam.
Kérek minden családtörténeti listán szereplő társamat, hogy tegyenek
javaslatot az ÉV KUTATÓHELYE díjra, idén is belföldi és határon túli
kategóriában lehet javasolni, mindkét helyhez hozzáértendő az internetes
kutatási felület és az íméles segítség is, vagyis nem kell személyesen
megfordulni ahhoz a levéltárban, hogy javasoljátok a díjra, elég, ha sok
segítséget kaptatok. A MACSE honlapján elérhető a szavazólap, de
elkönyvelem akkor is a szavazatot, ha kellő indoklással alátámasztva
elkülditek nekem magánban vagy ide a listára.
Ne feledjétek, december 1-ig várjuk a javaslatokat!
Köszönöm előre is:
Németh József, díj-koordinátor
UI: Aki szavazott, és azóta újabb pozitív élménye volt máshol, nyugodtan
javasolhat újabb helyet is. Viszont a dec-1-et be kellene tartani, hogy
legyen időnk dönteni és megszervezni januárra a díjátadást.