[Csaladtortenet 2] Levéltárak méltatása

Katalin Honti hontka at gmail.com
2014. Nov. 21., P, 13:33:51 CET

Kedves István, József!

Csatlakozom Pista javaslatához az orosházi ev. levéltárral kapcsolatban.
Évek óta járok a levéltárba. A nagy tudású Koszorús Oszkár példaértékű
módon áll a kutatók rendelkezésére, segíti a munkájukat. Ha van ideje, még
a kutatásba is besegít. A levéltár anyagáról azonos a véleményem a
Pistáéval.

Üdvözlettel: Honti Katalin