[Csaladtortenet 2] Domavölgy

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2014. Nov. 25., K, 00:11:04 CET

Kedves Márta,
A tanítóképződ valószínűleg Modor, Pozsony vm. (ma Modra, Szlovákia) városában lesz. A tanárok közül kettőt itt megtaláltam: Lenhartd Károlyt 1870-ben nevezték ki ide tanárnak, majd később 1876-ban igazgatónak, Bergmann Józsefet pedig 1894-ben a "modori állami tanitóképezdéhez segédtanárrá".Lehet, hogy többet is találtam volna, ha kerestem volna... :) de minden egyéb talált...Modor – Wikipédia

|   |
|   |  |   |   |   |   |   |
| Modor – WikipédiaPontosságellenőrzött |
|  |
| Megtekintés itt: hu.wikipedia.org | Az előnézetet készítette: Yahoo |
|  |
|   |

  Jó munkát:
Nagy-V. Domi

Nagy-Vajda Domokos,
Jogosított / hiteles fordítás - Traduceri autorizate/legalizate - Certified translations
http://www.nagy-vajda.eu
nagydomi at yahoo.com
domokos at nagy-vajda.eu
+40265337139