[Csaladtortenet 2] elvi kérdés

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2014. Nov. 25., K, 13:36:05 CET

Köszönöm Előd, ezzel én is próbálkoztam: János fia, Péter elveszi János
lánya, Mária Juliska nevű gyermekét.
Péter a családfán megjelenik János fiaként, de meg kell jelennie Mária
vejeként is. Ez (vizuálisan) két különböző pozíció. Igaz, az oldalsó
felsorolásban csak egyszer szerepel Péter, de a családfán mindenképpen
kétszer mutatkozik. Persze, ez azért nem akkora baj. Deine Sorg Möcht' ich
haben, mondja ilyenkor a művelt francia, soha ne legyen ennél nagyobb
gondunk!

üdv. András