[Csaladtortenet 2] elvi kérdés

Beus beusmarie at gmail.com
2014. Nov. 25., K, 16:35:39 CET

A genoproban van erre egy un. hiperlink: bekékül a név. A rajzon ugyan
2-szer szerepel,de az adatbázisban nem. Nálam jó pár ilyen van. A rajzon
amikor a nőt nézem, nincs mellette férj, hanem rákattintok és átugrik a
másikra, ami már a férj vonala. Nem nagyon tudom így elmagyarázni. Nekem
pont az ilyen kapcsolódások miatt nem volt jó semmi más program, csak a
genopro.
Üdv:BBea