[Csaladtortenet 2] Latin szöveg és egy kérdés

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2014. Nov. 29., Szo, 10:02:36 CET

Kedves listatagok. A feltöltött két képpel kapcsolatban lenne kérdésem.
Az első kép a FS születési anyakönyvéből egy fiú (Cornelius)
Lednica(Trencsén megye)1870-ből. Mit jelent a latin szöveg az apa Stephanus
Sztrakovich neve előtt és után, ill. mi lehet a horvát település?  Én
Rafinanak olvastam, de olyat a neten nem találtam. A bejegyzés további
részénél a szülők lakóhelye: Lednica.

A második kép egy birtokomban levő házassági anyakönyv 1874-ből. Az előbbi
család 1855-ös születésű Ida lányának házassága.
Na ez a bejegyzés elég kusza :) Az első lakóhely (Lednica Lehota 40)
gondolom a vőlegényé. Alatta egy másik cím, ha jól olvasom, Lednica 58.
Mondjuk ez lehetne a menyasszonyé, de alatta van még egy cím, Bakóca,
Baranya megye. Hol is lakott a menyasszony ? Vagy a szülei esetleg nem egy
helyen éltek ?
Köszönöm, ha tudtok segíteni.
Márta