[Csaladtortenet 2] off topic

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Okt. 4., Szo, 18:19:12 CEST

Elnézést; a kérdés nem az én családommal kapcsolatos.

http://epa.oszk.hu/00000/00003/00030/adattar.html

(Farkasrét, 1-41/42)

Sólyom Janka férjhez ment széki gróf Teleki Józsefhez 1950-ben. Számomra
meglepő ez a házasság, mert ez a kitelepítések időszaka volt
Magyarországon. A művésznő polgári származású ugyan, de az
előadóművészet megbecsültsége abban az időben (vagy inkább a harmincas
években) magasabb volt, mint jelenleg.

A művésznő életkora miatt nem valószínű, hogy gyermekük született volna.
Kíváncsiságból utánanéztem a számomra elérhető geneológiai portálokon,
és - újabb meglepő - nem találtam egyikükről sem semmit.

Talán tud róluk valaki valamit.  Üdvözlettel  János