[Csaladtortenet 2] off topic

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2014. Okt. 4., Szo, 20:05:01 CEST

Kedves János,

Nagyon kevés amit írok, de a Teleki család által vezetett/nyilvántartott családfa szerint sincs leszármazott ebből a házasságból.
És valóban nem is volt, mert a marossárpataki alsó Teleki-kastély utolsó birtokosa volt Teleki József, a kastély aránylag jó állapotban maradt fent és egyenesági leszármazott nem lévén, a testvére - széki gr. Teleki Károly - leszármazottai igényelték - és még nem kapták - vissza.

Az említett családfa adatai:
Teleki József, szül. 1902. ápr. 12, mgh. 1967. júl. 6., Budapest
Házasságot kötött 1950-ben Sólyom Jankával, szül. 1906. jan. 14., mgh. 1972. már. 15.

Üdv:

Nagy-Vajda Domi