[Csaladtortenet 2] I.vh.-ban eltüntek keresése

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2014. Okt. 5., V, 20:38:21 CEST

Kedves Lista!
 Egy értékes szolnoki kiállításon fényképeztem le ezt a mellékelt
újságrészletet, amely
egy korabeli hirdetési újság volt.
Eltűnt katonákról található adatok (eltünés hely, alakulat neve) illetve
esetleg fényképek miatt rendkivül fontos forrás lehet.
 A Széchenyi könyvtárban mikrofilmen kutatható.

Üdv
Benke Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
 Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich,
Hankó, Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,  Koszecz,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó,
Lengyel, Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente,
Péter, Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres,
Sipiczky, Such, Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer,
Treznyák, Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,