[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11810] Instrukciót várok a sablonhoz

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Okt. 7., K, 12:02:37 CEST

Kedves Zsuzsi, kedves Listatársak!

Amint azt már többször megírtam, egyelőre a régi sablon érvényes. Ha tényleg áttérünk egy másik sablonra, akkor azt időben közölni fogjuk és úgy vezetjük be, hogy senkinek a munkája ne vesszen kárba.

Addig arra kérek mindenkit, fogytassa nyugodtan ez indexelés, úgy ahogyan gondolja, de feltétlenül a jelenleg érvényes sablon szerint küldje el Lacinak.

Üdv,

Csaba