[Csaladtortenet 2] Fwd: kocsifényező

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2014. Okt. 7., K, 20:40:30 CEST

Kedves BĂ©la!
Megtisztelő az elismerés és a felkérés, de jelenkleg családi és más irányú elfoglatságaim miatt erre nem tudok vállalkozni. A hozzászólásomat a jobb megismerés, és a társak e témában való teljesebb eligazodása céljából írtam meg a listára. Birtokomban van a kocsibognár szakkönyv, lehet, hogy egyszer a köz javára nekirugaszkodom egy átalános ismertető megyírásának, mivel erről manapság már csak halvány emlkéek vannak a köztudatban. A kevés szakmabeli, meg ma is kocsit fényez, íga aligha ér rá erre... Üdvözlettel: Jenő