[Csaladtortenet 2] Földhivatali ingatlan nyilvántartás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Okt. 9., Cs, 06:34:35 CEST

Kedves Andras,

Mivel szepapadrol beszelsz, bizonyosan Budapest Fovaros Leveltara lesz a
nyero intezmeny. A regi foldhivatali dokumentumokat ok orzik.
A pontos kutatasi feltetelekert, informaciokert vedd fel veluk a
kapcsolatot. Nekem ezt a reszet a csaladi dolgoknak meg nem volt idom
kutatni, igy nincs bovebb informaciom.

Udv
Krisztian