[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek egy sátoraljaújhelyi születési bejegyzésről

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Okt. 12., V, 12:39:54 CEST

Kedves Listatársak! Egy 1921-es sátoraljaújhelyi születési bejegyzés kapcsán kérem a segítságeteket.. A gyermek nevét és születési idejét tudom pontosan. A szülők nevére lennék kiváncsi.Aki tud nekem segíteni, kérem jelentkezzen privátban.Ha valakinek Alsózsolcán vagy Sátoraljaújhelyen van valami, amit le kellene fotózni, akkor keressen meg, mert lesz szabad kapacitásom. Üdv,       Robi