[Csaladtortenet 2] Bánáti svábok

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2014. Okt. 18., Szo, 16:51:32 CEST

*A héten voltam a MOL könyvtárában, a várban, a sváb őseim miatt. Átnéztem
az alábbi forrást*

*Franz Wilhelm* – *Josef Kallbrunner*: *Quellen* zur *deutschen
Siedlungsgeschichte* in *Südosteuropa* Munich , :

Én ugyan nem találtam meg amit kerestem ,de mindenkinek ajánlom akit
érint.  Több tízezer nevet tartalmaz 1725-1805.közötti időben akik Bánátba
települtek. A nevek naptár szerint vannak bejegyezve. Fel van tüntetve a
származási hely is. A kötet végén vezetéknév lista az előfordulás
oldalszámával együtt. Aki keres valakit Gót betűre készüljön.
üdvözlettel István