[Csaladtortenet 2] Bánáti svábok

Polgár Ákos szaki888 at postafiok.hu
2014. Okt. 18., Szo, 17:32:11 CEST

Ennek a műnek a teljes anyaga bele van építve Stefan Stader : Sammelwerk
Donauschwabischer kolonisten c. többkötetes, telepesek szerint ABC
sorrendben összeállított művében, kivéve 1, vagy 2 még ki nem adott
kötetet. OSZK-ban pár éve nem, vagy csak egy-két kötet volt meg. Budapesten
a  Bécsi kapu téri MOL könyvtárában két kötet volt 12 éve. A Lendvai u-i
Német ház könyvtárában kb. 3 éve több kötet volt belőle. A nagyrészt bánáti
kamarai telepítéseken kívül néhány más adat is van, pl. ha valamelyik
házasultnak bejegyezték a származási helyét a házassági anyakönyvbe, pl.
Mecseknádasdból (Baranya m.) legalább egy ilyen adat van a mű első
kötetében.
Üdv.: P. Á.