[Csaladtortenet 2] Hajdúdorog

Lajos Farkas l11farkas at gmail.com
2014. Okt. 21., K, 20:01:59 CEST

Kedves Válaszadók! Tisztelt Kolozsvári Vince!

Köszönöm a gyors válaszokat!
Egy ideje kutatgatok, de az apai ágon könnyű dolgom volt, mert reformátusok
vagyunk, Borsod és Gömör vidékéről.
Anyai ágon viszont csak most kezdeném el a kutatást, de nagyon nehezen akar
beindulni, mert itt van a Hajdúdorogi Görög László - Görög László - Görög
György ág, és a másikon az Újfehértói ágon a Verdes Mária - Verdes Mihály
ág. Én magam Cereden élek, jó távol mindentől.

Várom a további segítséget, minden jót: Farkas Lajos

2014. október 21. 19:09 Kolozsvári Vince írta, <kolozsvari.vince at freemail.hu