[Csaladtortenet 2] Hajdúdorog

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2014. Okt. 23., Cs, 11:46:10 CEST

Kedves Lajos és többi hozzászóló Listatag!

Nekem is van Verdes nevű elődöm és még szintén nem sikerült sokat megtudnom
róluk.

Ükapám Vas István szül. 1841.05.23 Balkány, szülei : Vas János és Verdes
Mária.

Az ükapám születési bizonyítványa van meg, még a második világháború
származási bizonyításának korszakából. A fenti adatokon kívül csak annyi
szerepel benne, hogy görög katolikus volt a család.
Parókiákra utazni nincs sok lehetőségem, ezért én is szívesen vennék még
ötleteket. Egyenlőre várom, hogy a digitalizálással eljussanak a görög
katolikusokig. :)

Üdv!
Jutka