[Csaladtortenet 2] Adathordozóra másoolás

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2014. Okt. 29., Sze, 17:59:05 CET

Köszöntök Mindenkit,

ez a MOL honlapján

http://mnl.gov.hu/?akt_menu=993&blind=1

olvasható:

*Szolgáltatás*

  *
    1. 	Egy hete küldtem egy levelet a levéltárnak, és még mindig nem
    kaptam választ. Meddig kell várnom? <javascript:show('valasz_4.1')>

  *
    2. 	Vidéken lakom, és sajnos személyesen nem tudom felkeresni a
    levéltárat. Mennyibe kerül, és hol kell megrendelni a
    családtörténeti kutatást? <javascript:show('valasz_4.2')>

  *
    3. 	Szeretnék másolatot rendelni bizonyos iratokról. Muszáj ehhez
    elmennem a levéltárba, vagy levélben is megtehetem ezt?
    <javascript:show('valasz_4.3')>

  *
    4. 	Születésnapi újságcikk-gyűjteményt szeretnék rendelni. Mit kell
    tennem, és mennyibe kerül? <javascript:show('valasz_4.4')>

  *
    5. 	Nem kutatni szeretnék a levéltárban, hanem csak az épületet
    szeretném megnézni belülről. Lehetséges ez? Mennyibe kerül?
    <javascript:show('valasz_4.5')>

  *
    6. 	Hogyan lehet kölcsönözni a levéltár könyvtárából?
    <javascript:show('valasz_4.6')>

  *
    7. 	Szeretném egyik kiadványukat megvásárolni. Hogyan tehetem meg?
    <javascript:show('valasz_4.7')>

  *
    8. 	Lehet-e az anyakönyveket tartalmazó mikrofilmekről másolatot
    kérni cd -re vagy dvd-re? <javascript:show('valasz_4.8')>

    Az anyakönyvi mikrofilmekről a Lángliliom utcai kutatóteremben
    <http://www2.mol.gov.hu/kozadat/tevekenyseg_mukodes/intezmenytortenet/epuleteink/megkozelites.html>
    kihelyezett, kutatói használatra szánt filmszkennerrel Ön saját
    kezűleg készítheti el a kívánt másolatokat, melyeket a
    kutatószolgálat munkatársai cd-re vagy dvd-re írnak az Ön számára.

Valaki fel tudna világosítani a CD-re írásról? Egyáltalán működik?
Hogyan képzeljem ezt el?

Kösz és üdv

Tamás